Έρευνες – Μελέτες

Έρευνες – μελέτες 

 

Πηγές:

Γερμανικό Αθλητικό Πανεπιστήμιο Κολωνίας,

Γερμανικό  Πανεπιστήμιο Bayreuth

Γερμανικό  Πανεπιστήμιο Frierich-Alexander  Erlangen-Nurnberg

 

Για  δύναμη και αντοχή

  • Η EasyFit – Miha bodytec είναι η μόνη μορφή άσκησης που αυξάνει τη μέγιστη απόδοση μέσω της βελτίωσης της ταχύτητας της κίνησης.
  • Η αύξηση της ικανότητας απόδοσης ήταν σχεδόν καθολική , και εμφανίστηκε στο 84% των συμμετεχόντων
  • Μετά από μόλις 12 συνεδρίες εκγύμνασης, οι δείκτες δύναμης και αντοχής αυξήθηκαν κατά 108%
  • Η ταχύτητα μυϊκής συστολής αυξήθηκε σε ποσοστό 22% κατά μέσο όρο
  • H μυϊκή ισχύς των δύσκολα εκγυμναζόμενων μυών σε βάθος του κορμού αυξήθηκε σε ποσοστό έως και 74%
  • Η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε ήδη κατά 17% μετά από 4 μόνο συνεδρίες
  • Το 71% των συμμετεχόντων παρουσίασαν σημαντική βελτίωση στην αντοχή
  • Η μέγιστη απόδοση αυξήθηκε  30 %  μετά από μόλις 4 εβδομάδες προπόνησης

 

Σε αισθητικό επίπεδο

  • Το 87 % των συμμετεχόντων αναφέρουν με ενθουσιασμό να είναι ευδιάκριτη στο  σώμα τους η βελτίωση του μυϊκού τους συστήματος και αισθητικά
  • Η εκπαίδευση μείωσε το ποσοστό του σωματικού λίπους έως και 4 % μέσα σε 6 εβδομάδες άσκησης
  • Οι γυναίκες έχασαν κατά μέσο όρο 1,5 εκατοστά από τη μέση και τους γοφούς
  • Οι άντρες μειωμένη κοιλιακή περίμετρο τους έως 2,3 εκ – με ταυτόχρονη σύσφιξη μυών  στα πόδια , τα μπράτσα και το στήθος τους
  • Υπέρβαρα άτομα έχασαν κατά μέσο όρο 3,5 κιλά και 9 % του σωματικού λίπους , καθώς και 6,5 εκατοστά στο ύψος της μέσης και 2 cm στην περίμετρο του βραχίονα τους μετά από μόλις 13 εβδομάδες κατάρτισης
  • Ηλικιωμένοι πάνω από την ηλικία των 65 έχασαν 6,8 % του κοιλιακού λίπους τους και 6 εκατοστά στην περίμετρο της μέσης τους, ακόμη και στο χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης των 30 λεπτών κάθε πέντε ημέρες

Σε θεραπευτικό επίπεδο 

  • Το 88 % των ασθενών ένοιωσαν  να μειώνεται  σημαντικά ο πόνος στην πλάτη τους
  • Περισσότερο από το 40 % των συμμετεχόντων παραπονέθηκαν για συνεχή πόνο στην πλάτη κατά την έναρξη της μελέτης. Το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 9 % μετά από 6 εβδομάδες άσκησης
  • Ο πόνος εξαφανίστηκε εντελώς σε 44 % των ασθενών με χρόνιες παθήσεις
  • Η διάρκεια του τυπικού πόνου στην πλάτη στην καθημερινή ζωή ( άρση βαριών φορτίων , περπάτημα ,  σκύψιμο , βαριά σωματική εργασία , δουλειές ,  αθλητισμό,  οδήγηση ή στάση και κάθισμα για μεγάλα χρονικά διαστήματα ) βελτιώθηκε έως και 30 %

 

Και ευεξία

  • Το 89 % αισθάνθηκε μεγαλύτερη ευεξία και τόνωση μετά την εκπαίδευση

Έρευνες Πανεπιστημίων